30 Temmuz 2011 Cumartesi

Saçların ya da tüylerin...

Canım kızım
benim saçsız kızım...
Hamileliğimde midem hiç ekşimedi, yanmadı, acımadı. Saçsız doğacağını buradan bilmeliymişim. Başında saçı andıran tüyler var henüz. Ben onları bile kale alıp taradım biliyor musun?Aynur Teyzenin senin için aldığı fırçayla arkadan öne doğru taradım,sonra ortadan ikiye ayırdım tüylerini ki onlar sen doğduğundan beri ortadan ikiye ayrık aslında.
Hayal ediyorum, saçlarını iki yandan bağlayıp paytak paytak yürüyeceğin günlerini, onları örüp seni okula bırakacağım günlerini, ergenlik döneminde elletmeyeğin, saatlerce aynanın karşısında düzleştirmeye ya da kıvırcık yapmaya çalışacağın günleri, kuaförden çıkmacağın günleri, gelin saçının yapılacağı günü, doğumundan önce uğraşamam deyip kestireceğin günü ve torunumun saçsız başını tarayacağım günleri hayal ediyorum ve sabırsızlıkla, heyecanla, aşkla bekliyorum.
Ve bu arada
 başının tam tepe noktasında bir kaç tane uzun tel var,yaklaşık 3-4cm, onları bile parmaklarımla tutup sevmek beni çok mutlu ediyor annemm...

2 yorum:

  1. yaaa. ama çok duygulandım be sibel. o kadaaar uzun yaşayıp da bütün o mutlulukları görürüz değil mi?
    bu arada ege'nin de o uzun tel saçtan vardı. 1 tane. ama şimdi yok. sahi. nereye gitti ki o?

    YanıtlaSil
  2. Bilmem umarım ki yaşarız ve umarım hayallerimizdeki kadar güzel olur yaşamları.Annelerimiz de öyle güzel yaşamlar hayal etmemiler miydi bizim için? Ama hayallerinin ne kadarı yaşıyor ya da yaşatabiliyoruz. Hani not düşüyorsun ya yazılarının altına sabırsız annen diye bir sabırsız anne de burada var.ben en çok 10-11ayın sonunda mama mı dicek mommy mi dicek onu merak ediyorum.ve en çok gülüşünü seviyorum kızımın.

    YanıtlaSil