13 Şubat 2012 Pazartesi

Yaramazlıklarım, oyuncaklarım, büyüyorum...




Canım kızım öyle güzel uyuyorsun ki, ben de bu anı değerlendirip senin yaramazlıklarını tarihe not düşmeye geldim. Son bir bir buçuk aydır, hareketlerin o kadar şekillendi, o kadar anlamlaştı ki anlatamam. Her gün ama her gün yazmalıyım yazmalıyım diyorum, fotografını çekiyorum ama sen çok düzenli(!) uyuduğun için fırsatım pek olmuyor.Bugün 2012 yılının şubat ayının 12sindeyiz. Sen 2011 aralık ayının sonlarında kendi başına ayağa kalktın ve ben buna çığlık çığlığa anneeemmm diyerek, hem sevindim hem de bundan endişe duydum düşüverirsin diye. Aslında sen bunun olacağını

 bu fotoğraflarda gördüğün üzere pat pat pat emekleyerek haber vermiştin. Ve biz seni masaların altından toplamayalım diye babanla şöyle bir yöntem bulduk,
masanın altına giden her yola minderleri sıraladık.

Halbuki masanın altına gitmenin engellerken, tırmanmayı öğretmiş, dolayısıyla ayağa kalkmanı da hızlandırmış olduk.
ve bu fotoğrafta tam olarak göremesen de sen bu sıralar ayağa kalkabiliyordun annem. Sonra biz sana koltuğun senden uzak olan ucuna sevdiğin bir oyuncağı koyarak -bu kumanda oluyordu genellikle, sıralamanı sağladık. Ve işte sen o gün bugündür sıralar, emekler, tırmanır oldun ve ben kendimi sürekli olarak açılan ekmeceleri kapatırken, yere düşen magnetleri toplarken, duvara tırmanan seni kontrol ederken, kabloları uzanamayacağın yerlere koyarken bulur oldum. Nasıl yani mi? "Bana nasıl yani anne?" diye mi soruyorsun. E bak o zaman;
Adı ne kim bilir?Tadı da güzel.
Bu nedir acaba?
                                                                     
Anne ben biraz burayı kirlettim sanırım,
kızma.

Bu da marifetin ayrıntılar burada görünmüyor pek.








anlatacağım çok şey var. yarın okul var, şimdilik hoşça kal.

Bunları yazalı çok olmuş ama henüz fırsatım oldu anneciğim ve yazmaya devam ediyoruz;
Yürüteçe binilmez..
Anneee,nasıl girdim buraya çıkar beni.










magnetlere uzanmalıyım,almalıyım ve de ısırmalıyım


prizlerrr,neyse ki çocuk koruması var....

çekmecelerrrr

kapatamadııımmm..

dişlerimi kaşımak için hijyen olmasa da güzel bir şey kapının slikonları.
    
Burda da priz var:)

Oh! ne de güzel kaşıyorum dişlerimi:)

Çok susadıımmm.
O kadar ateşim var ki, biraz su içsem ne iyi olur.
halının altında bişi mi var sanki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder