16 Ağustos 2011 Salı

Tazmanya canavarı...

"Oyun halısı arıyorum Ankara'dayım.Sen "Babam alacak bize" diyorsun. " Koskoca Ankara'da playskool yok" diyorum, bez kitap da bulamadım, of. Tazmanya canavarı geçiyor ingilizce bir şeyler söylüyor anlamıyorum. Bir de ırmak akıyor ama çizgifilm ırmak. Twitty yüzüyor, ben izliyorum.
Gözlerimi açtım Elif ağzını açmış aranıyor koynumda. Tek güzel gerçek ELİF. Günaydın Burcuege. "


Burcu Teyze'ne 07/08/2011 tarihinde yazdığım bir mesaj bu. O uzun rüyayı o kısa mesaj kutusuna sığdırmaya çalışmıştım. Gerçi insan uyanınca da pek bir şey hatırlamıyor ya. O rüyanın anısına daha önceden kaydettiğim bir videoyu ekliyorum.
 
P.S. Ekleyemedim:( video çok uzun geldi sanırım. Lakin bilgisayarda saklı, büyünce burada ne olduğunu sana gösteririm.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder